Looking For Anything Specific?

רותם סלע חתונה - רותם סלע ואריאל רוטר מתחתנים יוני 2010 וואלה סלבס - שמעתם מה קרה לרותם סלע?

רותם סלע חתונה - רותם סלע ואריאל רוטר מתחתנים יוני 2010 וואל×" סל×'ס - שמעתם מה קרה לרותם סלע?. כשחברה לתכנית של צמד החמד מהמסך מתחתנת, אין מצב שרותם סלע ואסי עזר לא יגיעו לחגוג איתה באירוע. האחות הגדולה טלי ובן זוגה אייל קיציס, גיא גיאור ולירן כוהנר, רותם סלע ואריאל רוטר ועוד. דניס והדר חתונה ממבט ראשון כבר לא ביחד. זו הייתה עונתה השלישית והאחרונה של הסדרה. סלבס מסתתרת אמא פולניה שמתה שהילדה תתפוס בעל נאה ועשיר, ועכשיו זה קרה:

כך, שכמו שאתם מתארים לעצמכם היא לעולם לא תלך עירומה. רותם סלע ואריאל רוטר חגגו נישואים בסוג של טוויסט מודרני, רקדו רותם סלע ובעלה הטרי אריאל רוטר על שתי חתונות: אמש, התייצבו כמו נינג'ות כדי לראות את רותם ישראל אומרת איי דו. הדוגמנית והמגישה רותם סלע שיתפה בסטורי תמונה של הבן שלה עם תספורת מפתיעה וציינה בה: כשחברה לתכנית של צמד החמד מהמסך מתחתנת, אין מצב שרותם סלע ואסי עזר לא יגיעו לחגוג איתה באירוע.

×
×"פתע×" רותם סלע חיתנ×" את יעל ×'ול×"מן Tmi from images.maariv.co.il
השניים נישאו בטקס צנוע ואינטימי בשבוע שעבר, אבל רק אמש ערכו מסיבת חתונה מפוארת ומתוקשרת. בפוסט נרגש הודיעה הדס ברייר:אני בוחרת להיות מאושרת בדרכי. פנויה היום עד 20:00 לכל מי שצריך תספורת. רותם סלע מדגמנת הריון פוטוגני במיוחד השחקנית והמגישה כבר התחילה את החודש השביעי של ההריון השלישי שלה, ועדיין, כל מה שאנחנו רואים זה בטן של ג'חנון. בין האורחים הישראלים ששוהים במלון בעיר, ששוריין במיוחד עבור מוזמני החתונה, בני משפחת עזר והחברים מיכל ויואב צפיר, דפנה לוסטיג, ומי שנבחרו לתפקד כשושבינות: החתונה התקיימה בבית פרטי בקיסריה והכלה לא התפשרה על שמלה. בני הזוג יערכו מחר מסיבת חתונה מפוארת עם אלף מוזמנים ושלל הפתעות סודיות. שני שמות נוספים מרשימת הרווקים המבוקשים בארץ ניתן עכשיו למחוק.

זו הייתה עונתה השלישית והאחרונה של הסדרה.

המגישה העלתה פוסט בו היא חושפת סוד כמוס ונראה כי היא יודעת מה תעשה ביום שאחרי ההנחיה הדוגמנית והמגישה רותם סלע שיתפה בסטורי תמונה של הבן שלה עם תספורת מפתיעה. רותם סלע באה אתמול בברית הנישואים עם בן זוגה אריאל רוטר, נצר למשפחת חנות קסטרו. סלבס מסתתרת אמא פולניה שמתה שהילדה תתפוס בעל נאה ועשיר, ועכשיו זה קרה: אחרי שנה וחצי של זוגיות ומספר שנים של ידידות הזוג התחתן. אבל את הסרטון שאתם עומדים לראות אף אחד לא יוכל. החתונה התקיימה בבית פרטי בקיסריה והכלה לא התפשרה על שמלה. אחת השמלות המדוברות של העשור, ולא דווקא בהקשר חיובי: לאחר שרותם ישראל עזבה את תפקידה כפרשנית התוכנית, המדליסטית האולימפית לשעבר והשורדת בדימוס מצטרפת לצוות נינג'ה ישראל ותשתף פעולה עם ניב רסקין, רותם סלע ואסי עזר. חצי שנה אחרי הצעת הנישואים המפתיעה שקיבלה סלע, אחת. רותם סלע, מיה דגן ויעל גולדמן. בני הזוג יערכו מחר מסיבת חתונה מפוארת עם אלף מוזמנים ושלל הפתעות סודיות. יעל גולדמן מציינת מזה כבר חודש את חגיגות העשור החדש לחייה, יום. הביקורת נגד המהלך הזה הייתה קשה.

הביקורת נגד המהלך הזה הייתה קשה. רותם סלע ואריאל רוטר חגגו נישואים בסוג של טוויסט מודרני, רקדו רותם סלע ובעלה הטרי אריאל רוטר על שתי חתונות: רותם סלע אסי עזר הרשימה השנתית של מגזין פנאי פלוס שמדרגת את 50 האנשים הבולטים ביותר בתעשיית הבידור, נחשפה בשבוע שעבר (ג'), באירוע מתוקשר בקניון רמת אביב. יעל גולדמן מציינת מזה כבר חודש את חגיגות העשור החדש לחייה, יום. רותם סלע, שירלי בוגנים, מיכל אמדורסקי ועוד נשואות חושפות מהם הדברים שהיו חשובים להן כשתכננו את החתונה.

תמונות ×
תמונות ×"חתונ×" של רותם ×›×"ן ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
רותם סלע, גל גדות, אילנית לוי ואגם רודברג מצטלמות למגזין בגדי הים של בלייזר. רותם סלע, מיה דגן ויעל גולדמן. מי שלקחה חלק במתיחה היא רותם סלע שהפכה למנהלת ספא. שני שמות נוספים מרשימת הרווקים המבוקשים בארץ ניתן עכשיו למחוק. לא יודעת לשיר, לא יודעת לרקוד, לספר יודעת אחושילנג. יעל גולדמן מציינת מזה כבר חודש את חגיגות העשור החדש לחייה, יום. רותם סלע באה אתמול בברית הנישואים עם בן זוגה אריאל רוטר, נצר למשפחת חנות קסטרו. אמש, התייצבו כמו נינג'ות כדי לראות את רותם ישראל אומרת איי דו.

מי שלקחה חלק במתיחה היא רותם סלע שהפכה למנהלת ספא.

הם נהנו מקייטרינג יוקרתי ומאבק כוכבים השניים נישאו בטקס צנוע ואינטימי בשבוע שעבר, אבל רק אמש ערכו מסיבת חתונה מפוארת ומתוקשרת. כשחברה לתכנית של צמד החמד מהמסך מתחתנת, אין מצב שרותם סלע ואסי עזר לא יגיעו לחגוג איתה באירוע. פינס עומר אדם ציפי רפאלי קורונה קיילי ג'נר קים קרדשיאן רוסלנה רודינה רותם סלע. המעצב רונן פארצ'ה שעיצב את שמלת הכלה של רותם סלע מודה שממשיכות להיכנס לסטודיו שלו עוד ועוד כלות שרוצות שמלה כמו שלה. בפוסט נרגש הודיעה הדס ברייר:אני בוחרת להיות מאושרת בדרכי. הדוגמנית והמגישה רותם סלע שיתפה בסטורי תמונה של הבן שלה עם תספורת מפתיעה וציינה בה: סלבס מסתתרת אמא פולניה שמתה שהילדה תתפוס בעל נאה ועשיר, ועכשיו זה קרה: בין האורחים הישראלים ששוהים במלון בעיר, ששוריין במיוחד עבור מוזמני החתונה, בני משפחת עזר והחברים מיכל ויואב צפיר, דפנה לוסטיג, ומי שנבחרו לתפקד כשושבינות: וכאן מופיעה רותם סלע, הדוגמנית הצעירה בתוכנית לימוזינה, תכנית הראיונות של גיל ריבה. דניס והדר חתונה ממבט ראשון כבר לא ביחד. אחרי כמעט שנה וחצי יחד, הדוגמניה ההורסת והבויפרנד המיוחס חוגגים ברגעים אלה ממש בבר תל אביבי. כאשר רק חתונה ממבט ראשון הצליחה לספק מוצר ריאליטי חדשני וסוחף.

החתונה התקיימה בבית פרטי בקיסריה והכלה לא התפשרה על שמלה. שני שמות נוספים מרשימת הרווקים המבוקשים בארץ ניתן עכשיו למחוק. רותם סלע, מיה דגן ויעל גולדמן. מי שלקחה חלק במתיחה היא רותם סלע שהפכה למנהלת ספא. הביקורת נגד המהלך הזה הייתה קשה.

רותם סלע Archives Style Weddings
רותם סלע Archives Style Weddings from styleandweddings.com
סלבס מסתתרת אמא פולניה שמתה שהילדה תתפוס בעל נאה ועשיר, ועכשיו זה קרה: לא יודעת לשיר, לא יודעת לרקוד, לספר יודעת אחושילנג. אחרי כמעט שנה וחצי יחד, הדוגמניה ההורסת והבויפרנד המיוחס חוגגים ברגעים אלה ממש בבר תל אביבי. התמוטטתי כשבר רפאלי עזבה את הסדרה. המעצב רונן פארצ'ה שעיצב את שמלת הכלה של רותם סלע מודה שממשיכות להיכנס לסטודיו שלו עוד ועוד כלות שרוצות שמלה כמו שלה. רותם סלע מדגמנת הריון פוטוגני במיוחד השחקנית והמגישה כבר התחילה את החודש השביעי של ההריון השלישי שלה, ועדיין, כל מה שאנחנו רואים זה בטן של ג'חנון. השניים נישאו בטקס צנוע ואינטימי בשבוע שעבר, אבל רק אמש ערכו מסיבת חתונה מפוארת ומתוקשרת. החתונה התקיימה בבית פרטי בקיסריה והכלה לא התפשרה על שמלה.

החתונה התקיימה בבית פרטי בקיסריה והכלה לא התפשרה על שמלה.

לאחר שרותם ישראל עזבה את תפקידה כפרשנית התוכנית, המדליסטית האולימפית לשעבר והשורדת בדימוס מצטרפת לצוות נינג'ה ישראל ותשתף פעולה עם ניב רסקין, רותם סלע ואסי עזר. רותם סלע אסי עזר הרשימה השנתית של מגזין פנאי פלוס שמדרגת את 50 האנשים הבולטים ביותר בתעשיית הבידור, נחשפה בשבוע שעבר (ג'), באירוע מתוקשר בקניון רמת אביב. אחת השמלות המדוברות של העשור, ולא דווקא בהקשר חיובי: הדוגמנית והמגישה רותם סלע שיתפה בסטורי תמונה של הבן שלה עם תספורת מפתיעה וציינה בה: החתונה התקיימה בבית פרטי בקיסריה והכלה לא התפשרה על שמלה. הביקורת נגד המהלך הזה הייתה קשה. רותם סלע באה אתמול בברית הנישואים עם בן זוגה אריאל רוטר, נצר למשפחת חנות קסטרו. אחרי שנה וחצי של זוגיות ומספר שנים של ידידות הזוג התחתן. פנויה היום עד 20:00 לכל מי שצריך תספורת. שמעתם מה קרה לרותם סלע? המגישה העלתה פוסט בו היא חושפת סוד כמוס ונראה כי היא יודעת מה תעשה ביום שאחרי ההנחיה הדוגמנית והמגישה רותם סלע שיתפה בסטורי תמונה של הבן שלה עם תספורת מפתיעה. רותם סלע, גל גדות, אילנית לוי ואגם רודברג מצטלמות למגזין בגדי הים של בלייזר. וכאן מופיעה רותם סלע, הדוגמנית הצעירה בתוכנית לימוזינה, תכנית הראיונות של גיל ריבה.

פינס עומר אדם ציפי רפאלי קורונה קיילי ג'נר קים קרדשיאן רוסלנה רודינה רותם סלע רותם סלע. רותם סלע מדגמנת הריון פוטוגני במיוחד השחקנית והמגישה כבר התחילה את החודש השביעי של ההריון השלישי שלה, ועדיין, כל מה שאנחנו רואים זה בטן של ג'חנון.

Posting Komentar

0 Komentar